Recruiter

Wie zijn wij?

Al 25 jaar brengt Fidet organisaties uit de financiële sector verder. Dit doen we op projectbasis; wij implementeren en voeren uit. De kracht van Fidet(ters) is niet alleen de pragmatische manier van werken, maar ook de betrokkenheid, betrouwbaarheid en gedrevenheid waarmee projecten bij onze opdrachtgevers worden uitgevoerd; kwaliteit door mentaliteit.

Wat ga je doen?

Wij zoeken een collega met de drive, potentie en ambitie om Fidet verder te laten groeien door het vinden en aantrekken van de beste kandidaten. Samen met de rest van het team zorg je voor het realiseren van de groeiambitie. Dit is een uitgelezen kans voor een gedreven resultaatgerichte professional om verschil te maken en een belangrijke rol te spelen bij de verdere groei van Fidet. Natuurlijk heb je begrip van de rol van Recruiter en bij voorkeur al relevante ervaring, maar vooral belangrijk zijn jouw enthousiasme en kwaliteiten om door te groeien. Snelheid bepaal jezelf!

Belangrijkste taken:

  • Zoeken en aantrekken van nieuwe collega’s. Je begint met junior niveau kandidaten en je hebt de ambitie om in de toekomst ook meer senior en andere functies te vervullen;
  • Opbouwen en uitbouw van het netwerk en pijplijn;
  • Beheren van onze vacatures op diverse social media platforms en meehelpen met het opzetten van recruitment campagnes voor verschillende kanalen;
  • Voeren van sollicitatiegesprekken;
  • Verwerken van de administratie die komt kijken bij het aannemen van nieuwe medewerkers;
  • Innemen van een actieve rol in het verbeteren/optimaliseren van het Wervingsproces in de organisatie.

Wie ben jij?

Weet jij het juiste talent aan je te binden? 

  • Minimaal Hbo opleiding, bij voorkeur richting HR, Bedrijfseconomie of commercieel;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke rol of omgeving;
  • Communicatief sterk, je weet met flair en inhoud te overtuigen en bent in staat kansen te signaleren, te creëren en om te zetten in resultaten;
  • Je hebt de juiste mentaliteit: can-do mentaliteit, dienstverlenend, sociaal, enthousiast, no-nonsense, flexibel en betrouwbaar.

Wat bieden wij jou?

Bij Fidet is geen dag hetzelfde. We werken in een klein en hecht team, dat elkaar motiveert, inspireert en ondersteunt. We hechten aan persoonlijke doorgroei, waarbij veel ruimte is voor ontwikkeling en ondernemerschap. Op basis van fulltime bieden wij:

  • Een passend salaris op basis van achtergrond en ervaring;
  • Persoonlijk opleidingsbudget van 4% oplopend tot 8% van het jaarsalaris;
  • 28 verlofdagen per jaar;
  • Maandelijkse netto onkostenvergoeding;
  • Intensieve (ten minste maandelijks) persoonlijke begeleiding van een eigen coach; 
  • Maandelijkse opleidingsbijeenkomsten met mede Fidetters om kennis en ervaringen te delen;
  • Maandelijkse borrel, kwartaaluitjes, jaarlijks Fidet weekend en andere gezellige activiteiten;
  • Een helder carrière pad waarin je zelf de groei bepaalt;
  • Reiskostenvergoeding; 
  • Smartphone;
  • Gunstige collectiviteitsregelingen voor o.a. pensioen en zorgverzekering.

Interesse?

Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV (en motivatie) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of druk hieronder op de 'sollicitatie button'.

Solliciteer nu

Onze posities

Managing Director

Contactpersoon

Vragen of
meer
informatie?

Maud van Greevenbroek

M: 06 - 27 57 75 56
werving@fidet.nl

PROFESSIONALS AAN HET WOORD

Werken en hogerop komen bij Fidet?

CV upload
Afgestudeerd
Opmerking

© 2016-2022

Akkoord

Fidet maakt gebruik van cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.