Wie zijn wij?
Fidet is een middelgroot interim en advieskantoor, gespecialiseerd in het begeleiden en uitvoeren van projecten op het gebied van Finance Operations & Reporting, Governance Risk & Compliance en Prestatie Management. Concreet betekent dit dat we onze opdrachtgevers ondersteunen bij het realiseren van hun doelstellingen in complexe financiële vraagstukken. Onze klanten bevinden zich met name in de financiële sector.
Fidet kenmerkt zich door een open en no-nonsense bedrijfscultuur, waar persoonlijke ontwikkeling en plezier in het werk hand in hand gaan. Betrokkenheid, ambitie, integriteit en deskundigheid zijn woorden die de ‘Fidetter’ kenmerken.
Bij Fidet draait het om mensen. Wij hebben gezamenlijke doelen en halen het beste in elkaar naar boven. Dit doen wij door elkaar te inspireren, uit te dagen, feedback te geven en elkaar aan te spreken. Wij hebben een open, veilige en transparante cultuur, doordat wij met respect en in vertrouwen met elkaar omgaan. We werken met plezier en delen successen met elkaar.
Wat ga je doen?
Voor ons interne team zijn wij op zoek naar een parttime Allround Boekhouder. Als Allround boekhouder ben je verantwoordelijk voor het correct en tijdig uitvoeren van het financiële proces. Jij zorgt voor het aanleveren van betrouwbare financiële gegevens welke als basis dienen voor het management bij het besturen en beheersen van de organisatie.
Als Allround Boekhouder ben je onder andere verantwoordelijk voor de financiële administratie, salarisadministratie, planning & Control cyclus en het beheren van leveranciers- en verzekeringscontracten.
Belangrijkste taken:
- Het voeren van de dagelijkse boekhouding van de diverse BV’s;
- Het debiteuren- en crediteurenbeheer;
- Het verwerken van de urenstaat inclusief facturatie;
- Het ondersteunen bij het opstellen van diverse managementrapportages en dashboards;
- Het bewaken en bijwerken van budgetten en forecasts;
- Het beheren van geldstromen;
- Het verzorgen van belastingaangiftes;
- Signaleren van ontwikkelingen op financieel gebied;
- Het uitvoeren van de salarisadministratie;
- Het mede bewaken van het onderhoud van de contacten in het kader van de verzekeringsportefeuille;
- Zorgdragen voor de inrichting en onderhoud van de diverse financiële en salaris- en arbeidsvoorwaarden systemen.
Wie ben jij?
Heb jij oog voor detail en ben je ambitieus? Ben je in staat grote hoeveelheden informatie te verwerken en te analyseren? Ben je resultaatgericht en ben jij iemand die initiatief neemt? Ben je stressbestendig en ben je bereid om je (zo nu en dan voor meer dan) 100% in te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Verder ben (of heb) je:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau in een financiële of (bedrijfs)economische richting.
- Twee jaar relevante werkervaring in bij voorkeur een project/consultancy organisatie.
- De juiste mentaliteit; ondernemend, dienstverlenend, sociaal, enthousiast, communicatief, klantgericht, flexibel, leergierig en bovenal nauwkeurig en accuraat.
Wat bieden wij jou?
Bij Fidet is geen dag hetzelfde. We werken in een klein en hecht team, dat elkaar motiveert, inspireert en ondersteunt. We hechten aan persoonlijke doorgroei, waarbij veel ruimte is voor ontwikkeling en ondernemerschap. Wij bieden:
- Een passend salaris op basis van achtergrond en ervaring;
- Flexibele werktijden;
- 28 verlofdagen per jaar;
- Jaarlijks variabel budget t.b.v. opleidingen en trainingen.
Solliciteren?
Ben jij een perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de functie-eisen? Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV (en motivatie) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.n.v Irmy Harcksen.